A 80–20 szabály, avagy miért becsüld meg meglévő ügyfeleidet

By | július 7, 2018

A kifogástalan kapcsolattartás elengedhetetlen ahhoz, hogy cége sikeres legyen, hiszen nagyon fontos folyamatosan kapcsolatban állni az ügyfelekkel, mivel az ügyfelek hozzák be a cég legtöbb termelését a különböző reklámok és hirdetések mellett. Egyszerre több felülettel is foglalkozni kell ahhoz, hogy tökéletes legyen a kapcsolattartás. Bővebben erről weboldalunkon olvashat.

A 80-20 szabály, avagy miért becsüld meg meglévő ügyfeleidet elolvasható az atpszovegiras.hu weboldalon. A 80-20 szabály vagy másnéven a Pareto-elv szerint minden következmény 80 százaléka, az okok 20 százalékára vezethető vissza. Ez pedig egy cég vagy egy vállalkozás esetén azt jelenti, hogy a vevők és kliensek 20 százaléka hozza be az összes bevétel 80%-át. A visszajáró és hűséges ügyfeleket nagy becsben kell tartani tehát, hiszen ők azok, akik a cég legnagyobb hasznát termelik. A közösségi médiafelületek megfelelő kezelése nagyon fontos ahhoz, hogy az ügyfelek közel érezzék magukat a céghez és érezzék a törődést, ezért elengedhetetlen például hogy egy cégnek vagy vállalkozásnak legyen közösségi médiás jelenléte.

Ha még ennél is több információt és részletet szeretne megtudni a 80-20 szabályról vagy Vilfredo Pareto-ról akkor mindenképpen keresse fel weboldalunkat az atpszovegiras.hu-t és itt mindent megtudhat erről, ráadásul megtalálhatja munkáink leírását, valamint megismerkedhet szövegíró csapatunkkal is. Amennyiben kérdéseket tenne fel nekünk a Pareto-elvről vagy igénybe venné szolgáltatásainkat, akkor erre is van lehetősége, csak vegye fel velünk a kapcsolatot az atpszovegiras@gmail.com e-mail címen, vagy tárcsázza a 30 445 9128 telefonszámot és itt egyetlen kérdésére sem marad majd válasz nélkül. Válasszon minket ha ön is profi szövegírót keres, hiszen csapatunk tapasztalt és precíz, pontos munkát végez.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük