Közösségi média kezelés problémamentesen

By | március 5, 2021

A közösségi médiában látszólag mindenki kedvére posztolgat és osztja meg élete kisebb-nagyobb mozzanatait. Ugyanakkor nem teljesen ez a helyzet, akkor, ha valaki üzleti céllal, a profitszerzés reményében dönt a posztolás mellett.

A közösségi média kezelésről itt tudhat meg bővebb információkat! A közösségi média felületein rengetegen vannak jelen, azonban nem csak a felhasználók, hanem a hatóságok is, így jobb elővigyázatosnak lenni. Aki nem így tesz, az könnyen ráfázhat. Például így járt Rubint Réka cége is, mivel az MTI híre szerint a Gazdasági Versenyhivatal a fitness guru cégét, az Alakreform Kft-t hárommilliós, míg a Body Shop termékeket forgalmazó Avanzo-Trade Kft-re két millió forintos bírságot szabott ki. Mindezt azért, mert nem teljesítették maradéktalanul online média-megjelenéseikkel kapcsolatban korábban vállalt kötelezettségeiket. Ebből a példából jól látható, miért kell nagyon észnél lenni, ha valaki a közösségi médiát használja reklám felületként! A reklám jelölés elmaradásáért nem csak a poszt közzétevőjének, hanem az érintett termék értékesítőjének is felelnie kell!

Akkor mi a megoldás, hogy ne kelljen a milliós bírságtól rettegni? A legegyszerűbb, ha egy social media manager segítségét kéri, aki segít eligazodni a jogszabályok és szabályozások útvesztőjében. A legcélravezetőbb, ha #reklám jelölést használsz a reklámozni kívánt termék vagy szolgáltatás posztolásakor. Ennek köszönhetően elkerülheted a tetemes összegű büntetéseket és vállalkozásod szabályszerűen hirdethet a közösségi média felületeken! Ne feledd, nagyon észnél kell lenni a közösségi médiában való posztolás esetén, különben csúnyán ráfázhatsz! Bővebb információkért azt javasoljuk, hogy látogass el az atpszovegiras.hu weboldalra!

Vélemény, hozzászólás?